Sunday, 18 May 2014

Wedding Anniversary (1 year married)

Assalamualaikum pembaca sekalian...

Setelah sekian lama sibuk menambahkan pengetahuan kawan-kawan tentang info kesihatan, resepi masakan & tutorial untuk menghasilkan blog yang cantik even blog aku sendiri tunggang terbalik. 

Sekarang tibalah masa sesi luahan hati dari aku. Mueheheh

Semoga hubungan ini berkekalan hingga jannah. Amin


Alhamdulillah...Hari ini genap setahun perkahwinan aku dan suamiku, Siewhaimi.
Mmuaahhh ! Makin lama makin bertambah sayang aku pada dia. Biarlah aku dan Allah sahaja yang tahu. Harap dia tak baca blog aku ni. Nanti dia terharu pulak ! Hihi.

Walaupun dah setahun, kami masih lagi belum dikurnai anak. Insya'allah suatu hari nanti. Maybe anak kami nak bagi kami honeymoon puas-puas dulu kot ! Hehe

Aku harap korang doakan kami cepat-cepat dikurniakan anak yer !

Meh aku belanja serba sedikit  gambar semasa akad nikah kami

19 May 2013

Ok bye !

No comments: