Thursday, 15 May 2014

Selamat hari guru & selamat hari lahir, Hubby !

Assalamualaikum

Haa..Korang jangan terkejut pulak ! My hubby bukan cikgu yer.
Kebetulan birthday dia sama tarikh dengan hari guru. Hihi



Btw, Selamat hari guru pada guru-guru yang pernah mengajar saya di Tadika Kemas, SMK Bandar Tun Razak, SK Bandar Tun Razak II, SRA Al-Farabi & Institut Profesional Baitulmal iaitu :



Tadika Kemas

Not Found

Sbb tak ingat. Heheh



SMK Bandar Tun Razak 

1.   Cikgu Aspalela
2.   Cikgu Sumarni
3.   Cikgu Esah
4.   Cikgu Nani
5.   Cikgu Salma
6.   Cikgu Sarimah
7.   Cikgu Othman
8.   Cikgu Zurina
9.   Cikgu Yanti
10.  Cikgu Elsie Ho
11.  Cikgu Jothi
12.  Cikgu Faizah
13.  Cikgu Roshayati
14.  Cikgu Awalana
15.  Cikgu Sohana
16.  Cikgu Suriati
17.  Cikgu Azihan

Ada lagi cikgu tapi ni je yang aku ingat. Hihi



SK Bandar Tun Razak II

1.   Cikgu Fauziah 
2.   Cikgu Suhaimi
3.   Cikgu Khairul
4.   Cikgu Raja
5.   Cikgu Asmawi
6.   Cikgu Nooraini
7.   Cikgu S. Kalarani
8.   Cikgu Rozana
9.   Cikgu Lela
10.  Cikgu Ghani

Nama cikgu lelaki lagi banyak en? Nampak sangat aku gatal masa sekolah rendah dulu. Hihi. Tapi yang aku list ni sebab dorang handsome. Tu yang boleh ingat sampai sekarang. Muahaha

Tapi kenapa lencana SK Bandar Tun Razak 1? Sebab aku cari kat google tak jumpa. Sedih Mak Jemah !

Lencana kami sama je macam ni. Cuma kami punya colour pink & marron. Lagi cantik kan? Tapi tak jumpa pulak. Hmmm


SRA Al-Farabi

1. Ustazah Rohani
2. Ustazah Jamilah
3. Ustaz Yusof

Ni jer yang aku ingat sebab dorang garang. Kihkihkih
Lencana sekolah agama aku tak jumpa kat google. Terima kasih pakcik google



Institut Profesional Baitulmal

1. Sir Suffian PU Pencetus Ummah 
2. Ms Wani
3. Madam Illy

Ni pon sikit jer aku ingat sebab tak sempat graduated pon. Dah gatal nak kahwin ni la padahnye. Huhuhu

Terima Kasih cikgu-cikgu semua. Tanpa anda, saya tak boleh menulis & membaca blog ! Heheh. Jasamu sentiasa ku kenang. Tetiba rindu sekolah pulak. Hmmm

Pada cikgu yang saya tidak listkan tu, ampunnnnnnn. Lupa sudah aku. Lama bha aku tinggalkan sekolah. Hihi

DAN

Selamat hari lahir yang ke 21tahun sayang.
Semoga panjang umur dan murah rezeki. Semoga Allah merestui hubungan kita dan kekal selamanya. Cayang sayang biy angat-angat ! Mmmuuahhhh !






Sorry cayang dapat belanja kek & Wong Solo jer
Janji nak tengok wayang. Tapi cayang tertido pulak semalam. Sorry dear

Nanti cayang gaji kita pergi The Curve, cayang belanja Dip 'n dip & Tengok wayang yer

Happy birthday !


p/s : Gambar tindik tu tindik magnet yer. Kawan dia punya dia try. My hubby just not like that !

Selamat hari lahir yang ke 60 tahun pada arwah abah saya jugak Ramlee bin Omar, yang sama tarikh dengan my hubby 16 May 2014


No comments: